zondag 25 oktober 2009

Mijn eerste test van Nike+

Na het mountainbiken van deze ochtend, en nadat we deze middag net over de grens, in Rijsel, wandelden was het tijd voor een eerste test van Nike+.

Enkele dagen terug werd een nieuwe I-Pod Nano aangeschaft. Deze keer werd ook de Nike+ Sport Kit mee aangeschaft.

Deze avond volgde de test :
- De sensor werd in de Nike+ schoen geplaatst
&
- De ontvanger in de Nano ingeplugd.
Sensor en ontvanger detecteerden elkaar en het lopen kon starten.

Ik opteerde opnieuw voor 4 rondjes op de piste te Waregem. In tegenstelling tot maandag waren er meer gelijkgestemde zielen aanwezig : een 20tal lopers toch. De vier rondjes op mijn favoriete muziek werden vlot gelopen zodat ik al snel het resultaat van de Nike+ applicatie kon zien.

Via I-Tunes werden mijn loopgegevens doorgegeven naar Nike+. Een geslaagde test : zeer gebruiksvriendelijke toepassing... en met een motiverende dimensie!

Voor de geïnteresseerden de digits op de I-Pod :
Duur : 31min10s
Begintijd : 17:35
Eindtijd : 18.06
Tempo : 5m52s min/km
Afstand : 5.31km
Calorieën : 318


Johan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten