maandag 19 oktober 2009

Een rustige looptraining

De herfst brengt niet alleen de natuur in een ander stadium! De komst van de donkere dagen, de vrieskou... Dit is voor mij tevens het signaal om de fiets wat vaker aan de kant te laten.

Zoals de voorbije jaren poog ik dan wat looptrainingen in te lassen.

Zo ook vanavond : Voor het eerst deze winter ga ik, samen met mijn oudste dochter, lopen op de piste te Waregem. Vermoedelijk was het een spannende TV-avond, want naast ons beiden slechts 2 andere lopers te bespeuren.

Hoedanook het leverde me een goed gevoel op, ... ik slaagde erin om enkele gedachten te ordenen..., en voor ik het wist waren de vier rondjes voorbij.

Voorlopig geen kniepijn... Als dit probleem achterwege blijft, dan loop ik deze week wellicht nog eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten