zondag 24 januari 2010

Dromen van morgen...

De voorbije week was hectisch! Resultaat : enkel dinsdag werd er 55km gefietst.

Deze ochtend, ondanks het miezeren, toch maar aangesloten op de trainingsrit met Dieter & Pascal. Met nog amper 2 maand voor de Ronde Van Vlaanderen dienen er zeker trainingskilometers te worden afgemaald.

Tegen beter weten in startten we zonder regenjack... Amper 5km later hulden we ons in dit extra laagje. Met slechts een graadje boven het vriespunt ervaarden we de regen als een ijzig omhulsel... werkelijk verlammend voor ons spieren! Toch vervolgden we onze weg over St Eloos Vijve, Dentergem & Ruiselede naar Nevele.

Even voor Lotenhulle pikten we aan bij een groep Nieuwelingen & Juniores. Ook zij opteerden voor een D1 training. Een 7tal kilometer vertoefden we in de buik van dit peloton, om vervolgens koers te zetten naar Deinze. Via het jaagpad ging het verder naar Ooigem. In tegenstelling tot Dieter & Pascal had ik meer kilometers verwacht voor dit week-end. Met 70km kon ik niet tevreden zijn.

Dan maar verder gefietst naar de woonplaats van mijn ouders. Even zien hoe mijn vader herstelt van één week hospitalisatie. Na een geruststellende visite opnieuw richting Waregem gefietst, om uiteindelijk op exact 100km af te klokken.

Tevreden van de rit van vandaag... Maar zit vooral te dromen van beter weer, meer tijd voor het fietsen...

Lukt het me volgende week?

Johan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten