donderdag 8 augustus 2013

Programma Najaar

Bij het thuiskomen van een langere gezinsvakantie ben ik toch ook wat nieuwsgierig...

Het privé-mailverkeer lees ik - met dank aan wifi - onderweg wel, ... van de actualiteit blijf ik ook wel op de hoogte... maar steeds ben ik benieuwd naar wat de post de afgelopen tijd bracht. Begrijp me niet verkeerd : brieven met venstertjes die synoniem staan voor betalingen daar hou ook ik niet van, maar een leuke aankondiging of uitnodiging of een berichtje vind ik dan weer wel leuk.

Dit jaar bij aankomst geen uitnodigingen voor baby-borrels of huwelijksrecepties maar wel onderstaande :


Hoedanook voldoende motivatie om ook de komende weken te blijven fietsen, al zie ik de Vélomediane toch vooral als voorbereiding op de Trek Ardenne Bleu die medio september doorgaat.

Deze ochtend dan maar de daad bij het woord gevoegd, en nog even gefietst :



De agenda voor het najaar wordt dus als volgt ingevuld :

10 08 2013 : Leie-Mandel-Schelde, Meulebeke
17 08 2013 : Circuit des Cimes Ardennaises, Marche-en-Famenne
24 08 2013 : Vélomediane, La Roche-en-Ardenne
08 09 2013 : Innergetic Pijl, Tielt
15 09 2013 : La Trek Ardenne Bleu, Verviers
20 10 2013 : Omega Pharma Bedrijvencompetitie : 10km lopen
16 11 2013 : Spinningmarathon Cyclo4Cancer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten