zaterdag 21 juni 2014

GF Eddy Merckx 2014

GF Eddy Merckx

De voorbije weken kamp ik met gewrichts- en spierpijn.. en waren er ook opnieuw wat klieren die opspeelden. Als schildklierkankerpatiƫnt voldoende signaal voor extra doktersconsults.

De verwijdering van de schildklier heeft bij velen een verminderd recuperatievermogen als gevolg, het feit dat ook 2 van de 4 bijschildklieren bij deze operatie werden geraakt kan resulteren in een verminderde calciumproductie.

Hoedanook mag ik me gelukkig prijzen dat ik in tegenstelling tot sommige lotgenoten voltijds kan werken, en opnieuw aan cyclo's mag deelnemen (al ervaar ook ik hierbij de hogere vermoeidheid).

Toch wil ik naar mijn lichaam luisteren en pas derhalve voor de GF Eddy Merckx. Ik zal deze wel fietsen maar als toertocht. Het lijkt me immers een mooi parcours en de weersvoorspellingen zijn goed! Als voorbereiding op La Marmotte zal deze duurtraining ook wel effectief zijn.

Voor Cyclo4Cancer is alle hoop dus gevestigd op Maarten (tenzij er nog deelnemers zijn waar ik geen weet van heb).

Maarten : Heel veel succes morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten