maandag 14 september 2015

Levensloop Kortrijk 2015 - Dank U!


Met deze blogupdate wens ik - heel specifiek ten aanzien van allen die ik in dit verhaal meenam  - een dankwoord uit te spreken :

Aan de teams uit mijn directe omgeving die mij in deze strijd tegen kanker volgden :


  • VZW Cyclo4Cancer
    • de collega's van de door mij opgerichte vzw met David De Bie als teamkapitein
  • Benji & The Vets
    • het snelst groeiende team in de laatste weken voor Levensloop, met buurman Nick Simons als teamkapitein
  • WTC Nieuwenhovespurters
    • waarvan zeker de geslaagde kaas- en wijnavond als fundraisingactiviteit bijblijft, met de voorzitter van mijn wielerclub Manfred Amez als teamkapitein
  • ING Midcorp West-Vlaanderen
    • de collega's van de BC Kortrijk en Brugge, met fietskameraad Geert Depoortere als teamkapitein
  • runnING@Kortrijk
    • de collega's van ING Regio Kortrijk, met buurvrouw Annelies Vandebuerie als teamkapitein
  • Alex & de 7 dwergen
    • het team van mijn zoon en dochters met Ellen als teamkapitein
  • team roes-ing
    • de ING collega’s van Regio Roeselare onder de deskundige leiding van teamkapitein, en mijn zus, Hilde
  • Houtland@ING
    • de collega’s van ING Regio Houtland met vriend Johan De Raeve als dynamische teamkapitein!
  • PersonalBankING
    • het team onder leiding van mijn ING-patron : Jan De Brouwer
  • The Rumba Lions
    • de ING collega’s van regio Harelbeke-Waregem onder leiding van mijn neef Maarten De Vlieger
  • Gepensioneerden ING
    • het team onder leiding van de immer enthousiaste Fernand Verhaeghe
  • Loopclub Grijsloke
    • het team van de befaamde loopclub onder leiding van buurvrouw Els Rigole
  • Sioen Industries
    • het team onder leiding van Leen Rooryck, moeder van ING Collega Isabelle

Maar uiteraard ook een ongelofelijk dikke merci aan alle overige teams die gevolg gaven aan mijn persoonlijke oproep om deel te nemen!


Daarnaast wens ik heel oprecht alle mij aangezochte sponsors voor Levensloop, of de tombola ervan, persoonlijk te danken :

  • veel te veel om op te noemen… en met de kans dat ik dan iemand over het hoofd zou zien : doch allen > 204.000x dank u wel!


Dikke merci aan alle familieleden en vrienden die bereid waren om zich als vrijwilliger op te geven :
  • Omdat er zonder jullie nu éénmaal geen levensloop mogelijk is : Merci!!


Trots en dankbaar dat ook beide meters opnieuw het meterschap aanvaardden
  • Lindsey De Grande
  • Lize Feryn
Uiteraard ook bijzondere dank aan de twee jongedames die positief antwoordden op mijn verzoek om de openings- en kaarsenceremonie op te luisteren

  • Anna Julia Verstrynge
  • Steffie Parmentier


Dank aan Stad Kortrijk voor de goede samenwerking, in het bijzonder de sportcampus Lange Munte!

Tot slot dank aan de personen die op mijn verzoek het comité vervoegden, niet in het minst mijn echtgenote Marleen en co-voorzitter Jurgen, alsook onze steun en toeverlaat : Brecht Gunst... en de verantwoordelijken van de Stichting tegen Kanker die ons de kans geven aan dit warme project mee te werken!






Daarnaast een dikke merci aan allen die rechtstreeks of onrechtstreeks betrokken waren bij Levensloop Kortrijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten