vrijdag 29 oktober 2010

Veldrijden

Op tv heeft het veldrijden nu al enkele weken de fakkel overgenomen van het wegwielrennen. Toch waren de voorbije weken naar mijn aanvoelen slechts een voorspel van wat komen moet. Hopelijk zien we het komende weekend spannende duels tussen de diverse tenoren : Nys, Albert, Pauwels, Stybar, ...

Dit is immers het mooie aan veldrijden : gevechten man tegen man met emoties voor, tijdens en na de wedstrijd. In die zin heb ik prachtige herinneringen aan de prestaties van Mario De Clercq.

Deze middag reed ik nog eens de naar hem genoemde blosoroute te Wortegem-Petegem. Een mooie tocht, alleen stelde ik vandaag (net als gisteren) opnieuw vast dat er een aantal pijltjes ontbraken... Jammer. Dit moet beter kunnen.

Mijn gegevens :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten