zondag 12 juni 2016

Flanders Field 2016

De Nieuwenhovespurters is de club waar ik bij aangesloten ben. Op zaterdag de grote toertochten fietsen, en op zondag ook bij de snelle clubritten aan sluiten is met de moeilijke recuperatie waar ik op deze blog eerder al over schreef geen realistische combinatie. De club organisaties - de openingsrally en de Flanders Field - daar teken ik uiteraard graag present!

Vandaag stond de Flanders Field op de agenda : traditiegetrouw kan je deze mooie toertocht door Vlaamse Ardennen en Zwalmstreek zowel op de zaterdag als de zondag van het vaderdagweekend fietsen.

Ik sprak samen met collega's en Cyclo4Cancer sympathisanten Nico & David af om voor het grootste traject (160km) te gaan.


Het werd uiteindelijk een tocht die meer dan de moeite waard was, maar die onder impuls van David aan een veel pittiger dan gepland tempo werd afgewerkt.

Het was lang geleden dat ik bij een grotere toertocht nog eens een gemiddelde boven de 30km/u realiseerde. Bekaf, maar tevreden!

De digits :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten