dinsdag 13 oktober 2015

Wintertraining 2015

De temperaturen namen de voorbije dagen een ware duikvlucht : de hit 't is weer voorbij die mooie zomer helaas weer actueel!

Stilaan denken we dus hoe we die periode van kortere dagen sportief invullen!

Bij het doorkruisen van de Vlaamse wegen valt alvast de natuurpracht op : het kleurenpallet dat de natuur ons nu te voorschijn tovert is magnifiek!  De keuze om buiten te spelen ligt voor de hand : hetzij met de MTB, de crossfiets... of waarom ook niet door de loopschoenen even aan te trekken!

Helaas nadert met de herfstvakantie in zicht ook de periode van meer regen en wind.  Binnen actief zijn kan : hetzij in de fitness, de spinning, ... loopband of rollen!

Mijn keuze is alvast bepaald : de voorbije weken proefde ik van het online fietsen!  Ik downloadde onder andere de toepassingen van TrainerRoad en Zwift...  Jawel ik ben verkocht!  Vooral Zwift vind ik schitterend : samen met andere fietsers - wereldwijd verspreid - virtueel samen fietsen, en inmiddels gericht trainen spreekt mij bijzonder aan!  

Na ruim 6 weken waar ik door de Levensloopdrukte en een periode van ziekte niet aan sport toekwam, ... zal ik me dus online weer op gang fietsen :-)

In de komende weken mag je dan ook enkele updates verwachten over mijn fietsen met de toepassingen Tacx - Zwift - ...



Anderzijds nodig ik je nu reeds graag uit voor

Voordracht wintertraining
Wanneer : Zaterdag 17 oktober 11u30
Waar : Utrecht - Bike Motion
Wat : Wintertraining voor de gedreven wielrenner - voordracht Energylab

Spinningmarathon tvv de strijd tegen kanker
Wanneer : Vrijdag 13 november 18u30 (3u) & Zaterdag 14 november 09u00 (6u)
Waar : Waregem - Bike Fun - Jeugdcentrum
Wat : Spinningmarathon Cyclo4Cancer
Hoe : Online inschrijven via http://www.cyclo4cancer.be/nl/spinningmarathon-2015/



Uiteraard is de winter ook een periode van plannen maken

Daarom zitten we met zij die in 2016 de Cyclo4Cancer boodschap op cyclo's wensen uit te dragen ook al eens samen

Brainstorming seizoen 2016
Wanneer : Vrijdag 16 oktober 20u00
Waar : Waregem - Sportsbar Treffer - Zwembad
Wat : Bespreking kalender 2016
Hoe : Aanmelden via mail naar cyclo4cancer@hotmail.be


Geen opmerkingen:

Een reactie posten