zaterdag 10 augustus 2013

Omloop Mandel Leie Schelde

Vandaag verzamelden we met een 7tal Cyclo4Cancer sympathisanten voor de toertocht 'Omloop Mandel Leie Scheld' vanuit Meulebeke.

Een toertocht die ik voor het eerst reed maar best wel kon waarderen. Vooral de pittige lus doorheen de Vlaamse Ardennen waarbij enkele bekende kuitenbijters eens vanuit een andere zijde werden aangesneden vond ik tof.

Tijdens deze 120km slaagde ik erin om enkele persoonlijke strava-records op te tekenen, en toch was ik op ettelijke hellingen de mindere van het gezelschap. Ik ga er dus vanuit dat de overige Cyclo4Cancer-sympathisanten gewoon in goede doen zijn ;-)

Wat foto's van aan de bevoorrading :



De digits :



Een uitgebreider verhaal volgt op http://www.cyclo4cancer.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten