donderdag 25 juli 2013

Firenze!

Woensdag werd even een rustdag ingelast, maar voor vandaag staat er opnieuw een fietstocht op de agenda.

Het parcours van het wk te Firenze ken ik niet, maar ik wil wel eens naar deze prachtige stad fietsen.

Net als bij de voorbije ritten is het voor de volle 100% genieten : prachtig glooiende wegen, af en toe een steile klim en dito afdaling... Maar echt heerlijk fietsen. Overigens wordt het autoverkeer slechts echt druk als ik bijna in Firenze ben. Tot dan zie ik slechts sporadisch een auto, nogal wat toeristen trouwens.

Te Firenze ga ik naar het plein van Michelangelo van waar je een mooi uitzicht op de stad hebt,


en vervolgens fiets ik nog even door naar de beroemde Ponto Vecchio.

Opnieuw naar Montespertoli fietsend neem ik opnieuw wat hellingen mee zodat ik uiteindelijk op ruim 1000 hoogtemeters strandt voor amper 65km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten