woensdag 5 juni 2013

Happiness

Zoals steeds neem ik reeds voor afreis naar een cyclo-sportieve een extra verlofdagje, ... dit laat me toe om de laatste professionele issues in een ontspannen sfeer thuis af te werken, te acclimatiseren voor wat komen gaat en indien het weer het toelaat toch nog even een rustig ritje te fietsen.

Steeds leuk om die knop geleidelijk aan om te draaien, en van intense werkmodus naar ontspannen fietsmodus over te schakelen.

Vandaag heb ik overigens enkele extra troeven bij deze modus-switch :

1/ Het besef dat dit de start een mooie periode is : deze week is er de Vogezentrip waar de cyclo - 3Ballons - geprogrammeerd staat, volgende week is er dan een vierdaagse in Italië met de beklimming van de 2758m hoge Stelvio als ultieme uitdaging... om dan nadien de laatste rechte lijn in te zetten naar La Marmotte, de monumentale cyclo in de Franse Alpen.
2/ De weersvoorspellingen voor zowel de Vogezen als volgende week in Italië zijn goed, ... maar vandaag, en dit voor het eerst dit jaar, is de lente ook in België voor enkele dagen aangeland.

Veel meer had ik vandaag dan ook niet nodig om met een gelukzalige glimlach over de glooiende wegen tussen Tiegem, Kruishoutem en Zulte te fietsen.

Op het einde van het korte fietsritje kwam ik nog partner-in-crime David tegen die net vertrok voor zijn laatste shift voor de afreis naar de Vogezen. Gespreksonderwerp : Waar gaan we eten in Luxeuil-Les-Bains, ons verblijf in de komende dagen > Meer heb ik echt niet nodig om echt happy te zijn!

Het leven is mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten