zaterdag 27 april 2013

Davitamon Classic 2013

Sedert 2004 ben ik een fervent fietser... en in die voorbije 10 jaar nam ik deel aan tal van toertochten. Vaak kijk ik hierbij naar de lengte en de zwaarte van de tocht. Uiteraard zijn dit belangrijke parameters... maar ook de wijze waarop een toertocht wordt georganiseerd is een belangrijk criterium. Het is vooral op dit criterium dat de Davitamon Classic de primus is.

Dit is de tocht die als voorbeeld mag dienen voor vele andere organisaties!

Op ieder van de hiernavolgende rubrieken scoort de Davitamon immers drie sterren :
- Inschrijvingsmogelijkheden
- Parkeergelegenheden
- Accomodatie
- Bewegwijzering
- Bevoorradingen (hoeveelheid - variatie - aantal - ligging)
- Goody Bag
- Après
- Sfeer

Vandaar dat we dus ook bij deze editie graag van de partij waren. En uiteraard was ik er niet alleen! Met een ruime delegatie Cyclo4Cancer sympathisanten werd deze tocht gefietst.

Een super mooie tocht die aan een mooi gemiddelde (30.10km/u) werd afgehaspeld.


1 opmerking:

  1. Terecht uitmuntende organisatie: wist je trouwens dat je op de eerste bevoorrading gratis je overtollige kledij kon afgeven en die aan de aankomst keurig kon afhalen? Gezien ik al om 6 uur op de fiets zat, had ik inderdaad wel wat extra kledij die ik op dat moment heb afgegeven!

    BeantwoordenVerwijderen