zaterdag 2 juli 2011

Countdown to la Marmotte : 3 hours!

Vandaag staat het dan te gebeuren....  Nog drie uur resten me van de start...

Ben ik er klaar voor, ... helaas neen.  Ik voel me vermoeid.  De stress van zondagnacht.  Een familielid die in kritieke toestand zondagnacht werd afgevoerd naar het ziekenhuis... extra spanning en verminderde nachtrust.  Het laat sporen na...  Betrokkene is op vandaag aan de beterhand, en dat primeert... Of hoe je snel opnieuw tot de essentie komt : sporten is een belangrijke bijzaak, maar is dus wel slechts een bijzaak!

Is mijn materiaal er klaar voor... Ik twijfel, de voorbije dagen toch wat problemen met mijn voorwiel... Als dit straks maar goed komt... nu bezorgt het me vooral stress!

O ja, voor de supporters :
Site voor live tracking > http://www.sportcommunication.info/ilovemarmotte/
Site voor live uitslag op iedere col > http://marmotte.twinsit.be

Gelukkig had ik vooraf de intentie om van deze deelname een toertocht te maken, geen cyclo... Alleen nu ik hier de cols opnieuw gezien heb... Kan dit wel : genieten van een dergelijke tocht.  Ik vrees dat ik het antwoord al ken : Neen! 

Nogal wat twijfels dus, hoedanook ik moet voortmaken... nog 2u30min voor de start : toch maar die banaan eten en wat sportdrank drinken zeker ;-)

PS : Blijf deze blog vandaag volgen, zodra mogelijk publiceer ik meer info...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten