donderdag 14 oktober 2010

Marmotte (inschrijvings) koorts

2 juli 2011... dan wordt de volgende editie van La Marmotte verreden.

We zijn nog 260 dagen van de Europese cyclo-hoogmis verwijderd, en toch blijkt de Marmotte koorts nu reeds aanwezig :

Deze middag was er nog telefonisch overleg met mijn reisgezel van 2006, ... en deze avond vuurde een Nieuwenhovespurter enkele vragen mbt de editie 2011 op me af!

Nog 260 dagen te gaan : we hebben nog alle tijd, inschrijvingen zijn vooralsnog niet geopend en we hoeven nog niet te starten met de trainingsarbeid.

Heerlijk, want nu lijkt de Marmotte nog gewoon een zware toertocht. Pas eens de trainingen beginnen wordt het een prestatietocht... En superlatieven halen we pas vanaf juni boven.

Beslissen over een eigen deelname volgt in de komende weken... dit laat me toe om nog even te dromen : het voorrecht van de rustperiode in de winter!

2 opmerkingen:

  1. Johan,
    Hoe denk je dat een mens zich voelt als je een week voor de marmotte een hersenschudding oploopt, toch meegaat naar de alpen om te trainen, de marmotte niet rijd en maanden erna weer met de auto diezelfde weg richting alpen neemt---> je wil de marmotte rijden:-) voor mij al 90 percent zeker dat ik hem rij volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha mooi verwoord: "Heerlijk, want nu lijkt de Marmotte nog gewoon een zware toertocht. Pas eens de trainingen beginnen wordt het een prestatietocht... En superlatieven halen we pas vanaf juni boven."

    Ik ben er in iedergeval in 2011 weer bij :).

    BeantwoordenVerwijderen